تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان لردگان به برگزاری مطلوب انتخابات کمک می‌کند 

فرماندار لردگان گفت: تقویت تعامل دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به برگزاری باشکوه‌تر و گسترده‌تر انتخابات اسفندماه سال‌جاری کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۴۴۲۷۲۸
نویسنده ابوالفضل شمسی

به‌گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ منصور کریم‌زاده روز جمعه در نشست تخصصی هم‌اندیشی انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان لردگان تأکید کرد: تقویت تعامل دستگاه‌های اجرایی این شهرستان همچنین باعث ارتقای نظم و امنیت، کاهش تنش‌ها و بهبود هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

وی افزود: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال‌جاری در شهرستان لردگان وجود دارد و در این راستا از ظرفیت فضای مجازی به‌منظور آگاه‌سازی، مدیریت هدفمند و اقناع‌سازی افکار عمومی بهره‌گیری می‌شود.

کریم‌زاده بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های گروهی به‌ویژه صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی به‌موقع به‌دور از یک‌جانبه‌گرایی و سوگیری سیاسی را ضروری اعلام و تصریح کرد: ایجاد جو اطمینان برای صیانت از آرای مردم، ایجاد تعهد در کاندیداها به قانون‌محوری و آگاهی از عواقب تمکین نکردن به قانون،پای‌بندی و آگاهی همگان به قوانین و مقررات انتخابات جدید و ایجاد حساسیت در عمل به قانون باید مورد توجه باشد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها